Zamówienia
1. Oferta skierowana jest do odbiorców hurtowych - firm oraz instytucji.
Nie obsługujemy konsumentów, nie realizujemy zamówień na użytek prywatny.
2. Zamówienia prosimy składać bezpośrednio przez stronę internetową - dodając wybrane produkty do koszyka.
3. Minimalna wartość zamówienia to 150zł netto dla dostawy na terenie Polski oraz 1000zł netto do pozostałych krajów UE.
4. Przesłane zamówienie jest weryfikowane pod kątem dostępności produktów, po weryfikacji do Klienta przesyłana jest proforma wraz z możliwym terminem realizacji oraz prośba o potwierdzenie zamówienia lub informacja o ewentualnych brakach z prośbą o dalsze instrukcje.
5. Potwierdzeniem zamówienia jest wyłącznie przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu lub zaksięgowanie na naszym koncie płatności na podstawie proformy.
6. Potwierdzone zamówienie nie może być już anulowane.
Stany magazynowe
1. Do czasu potwierdzenia zamówienia stany magazynowe nie są rezerwowane i mogą całkowicie ulec zmianie.
2. Nawet po przekazaniu zamówienia do realizacji w momencie pełnej dostępności w systemie, podczas pakowania może okazać się, że rzeczywiste stany odbiegają od widocznych w systemie. Sytuacje takie zdarzają się sporadycznie, niestety jednak nie da się ich wyeliminować w 100%. Przykładowe powody zaistnienia takiej sytuacji to błędne oznaczenie kartonu przez producenta, uszkodzenia fizyczne, zabrudzenia.
Płatności
1. Zamówienia są opłacane przelewem przed wysyłką towaru.
Reklamacje
1. Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze. W przypadku wskazania przez Zamawiającego innego miejsca wysyłki niż siedziba Zamawiającego, Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia towaru w miejscu dostawy. Reklamacje od firm trzecich nie będą rozpatrywane.
2. Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. Reklamacji należy dokonać przed wykonaniem nadruków lub innych modyfikacji na towarze, towar po przetworzeniu, usunięciu metek lub noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji!
3. Po odsprzedaniu towaru przez Zamawiającego kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za wady towaru przenosi się na Zamawiającego.
4. Informacje o jakichkolwiek brakach ilościowych lub jakościowych w dostawach muszą zostać przesłane w formie elektronicznej na adres info@albatros-hurt.pl w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego.
Odstąpienie od umowy
1. Z uwagi na to, że Klient nie jest konsumentem w rozumieniu przepisów prawa nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży przysługujące konsumentom.
2. Klient prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujący zakupu nie mającego charakteru zawodowego ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dostawy. Za zamówienie nie mające charakteru zawodowego uznaje się zakup po jednej sztuce z modelu przez jednoosobową działalność gospodarczą nie posiadającą w PKD kodów świadczących o zawodowym charakterze zakupu. Zakup hurtowy wyklucza konsumencki charakter zakupu.
3. W pozostałych przypadkach klient może odstąpić od umowy sprzedaży każdorazowo wyłącznie za zgodą dostawcy, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem jednak, że:
- towar ten został zakupiony ze stanu magazynowego dostępnego w momencie składania zamówienia, oraz
- towar ten nie został poddany żadnym obróbkom (oznakowaniu, haftowi, etc.), uszkodzeniom i jest nadal oryginalnie opakowany.
4. W takim jednak przypadku Klient zobowiązany jest zapłacić odstępne w wysokości 25% wartości zamówienia netto, minimum 100 zł netto oraz wiąże się to z obowiązkiem pokrycia poniesionych przez dostawcę kosztów transportu towaru do Klienta.
5. Dostawca zwróci Klientowi uiszczoną przez niego cenę pomniejszoną o kwotę odstępnego i poniesionych przez siebie kosztów transportu w terminie 14 dni od zwrotu towaru i potwierdzenia otrzymania faktury korygującej.
6. Nie możliwy jest zwrot bielizny, skarpet, maseczek, kominów, mierzonych koszul, towarów wyprzedażowych oraz produktów wycofywanych z oferty producentów.
7. Powyższe zasady dotyczą zarówno zwrotu jak i wymiany towaru.
Pozostałe warunki
1. Odcienie kolorów w katalogu lub na stronie mogą ze względów technicznych różnić się od kolorów rzeczywistych produktów - niestety nie jest możliwe oddanie rzeczywistego wyglądu koloru w formie wyświetlanej na stronie. Dodatkowo występują różnice wyświetlania na różnych monitorach i innych urządzeniach. Reklamacje wynikłe z tych różnic nie będą uwzględniane. Prosimy sprawdzić rzeczywisty odcień produktu poprzez zamówienie pojedynczych sztuk.
2. Określenie rozmiarów podane na stronie albahurt.pl nie podlega żadnym normom. Odniesienie do konkretnych wymiarów na podstawie tych danych nie jest możliwe. Nawet w obrębie jednej marki różne artykuły (np. koszulka polo i t-shirt) w tak samo opisanym rozmiarze mogą mieć całkowicie różne wymiary. Jeżeli chcieliby Państwo otrzymać tabelę wymiarów, prosimy o przesłanie zapytania do konkretnego produktu lub o sprawdzenie wymiarów na stronie producenta. Reklamacji z tytułu niezgodności wymiarów będzie podlegała wyłącznie odzież, której rzeczywiste wymiary różnić się będą od wymiarów podanych w tabeli rozmiarów otrzymanej od nas lub dostępnej na oficjalnej stronie producenta. Tolerancja wynosi +/- 2,5cm lub +/- 5% (w zależności, która wartość jest większa).
3. Klient prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujący zakupu nie mającego charakteru zawodowego ma prawo do skorzystania z rękojmi w terminie 2 lat. Za zamówienie nie mające charakteru zawodowego uznaje się zakup po jednej sztuce z modelu przez jednoosobową działalność gospodarczą nie posiadającą w PKD kodów świadczących o zawodowym charakterze zakupu.
4. W przypadku wykrycia podczas pakowania wadliwości partii towaru, dostawa może nie zostać zrealizowana. W takim przypadku zostaną zwrócone wszystkie wpłacone środki za towar, który nie może zostać dostarczony.
5. W przypadku sprowadzania niedostępnego towaru na zamówienie, ze względu na brak wpływu na stany magazynowe producenta może zostać dostarczona ilość mniejsza od zamówionej. W takim przypadku zwrócimy nadpłatę za niemożliwe do dostarczenia ilości. Rezygnacja z zamówienia lub zwrot z powodu dostarczenia mniejszej ilości nie będą możliwe.
6. W przypadku trudności z dostarczeniem przesyłki na podany adres, kurier może pozostawić ją w jednym z punktów odbioru do odbioru osobistego. W takim przypadku istnieje jeszcze możliwość skierowania przesyłki do ponownego dostarczenia lub na inny adres poprzez kontakt z infolinią przewoźnika, wiąze się to jednak z dwudniowym opóźnieniem. Nieodebranie przesyłki z punktu odbioru traktowane będzie jako zwrot i wiązać z konsekwencjami zapiasanymi w części "Odstąpienie od umowy".
7. Towar pozostaje własnością sprzedającego do czasu całkowitej zapłaty ceny.
8. Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku drastycznej pomyłki w cenie, która skutkowałaby sprzedażą ze stratą (dotyczy zarówno ceny na stronie jak i wyceny przesłanej mailem).
9. Ceny produktów podane są w Złotych polskich, bez podatku VAT (ceny netto).
10. Jeśli chcieliby Państwo ustalić warunki indywidualne, inne od powyższych, prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.